NEW JACKET

Hej på er!
Vet att bloggningen inte varit så bra den senaste tiden, har egentligen massor jag vill blogga om men har typ inte tid! Är i skolan hela dagarna i stort sett och sen har jag massor att göra när jag kommer hem, himla trist! Men det är bara att bita ihop!:) 

Anyway, igår beställde jag hem kanske en hur snygg jacka som helst från Nelly. Kommer kunna ha den till typ allt ju, himla bra! Plus att nu har jag två jackor att välja bland i höst, hihi. 


Ganska så snygg va?? Kostade 699kr! Hoppas att den passar bara. Hatar storlekar som är xs/s och m/l. Så jag körde på en xs/s så hoppas jag den passar! 

Nog om det, tillbaka till allt som har med skolan att göra. Jag har idag läst ut en hel bok. Jag har lite mer än en halv kvar, så jag ska försöka plöja igenom den någorlunda sen bara vara resten av dagen. Eller, börja med bilduppgiften, om jag har ork!




Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0