LADDAR FÖR ATT JOBBA

Hej på er!!


Jag sitter i soffan hemma just nu, har precis duschat! Om två timmar börjar jag jobba, 12 timmar står på schemat. Känns sådär men jaja. Förkyld har jag blivit också! Ååh. Hoppas bara att jag håller mig vaken i natt. Kanske får gå in på ica innan och köpa lite godis som jag kan äta när kidsen har lagt sig :D
 
Jaja, igår kväll tog jag det bara lugnt, tittade på idol och la mig typ 22.30 eller nått sånt, haha! Himla tidigt.
 
Ja, jag har faktiskt ingenting vettigt och skriva egentligen. Bara mest säga hej! Hihi.

Dom små, små orden
Postat av: Hamdi '

Godis lät inte helt fel faktiskt!

2013-09-23 @ 21:53:59
URL: http://adlh.blogg.se
Postat av: H'

Vad jobbar du med? :D

Svar: Jag jobbar inom förskolan, vikarie så skuttar runt på olika ställen när någon är sjuk eller så :))
sandra falkeling

2013-09-24 @ 21:42:34
URL: http://fames.se/hjjonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0