BARA ETT SNABBT INLÄGG SOM ENBART ÄR OM SKOLAN TYP

HELLOO!!
 
Sedan några timmar tillbaka har jag suttit med näsan i böcker, anteckningar och gud vet vad. Försöker att bli färdig med min bilduppgift nämligen. Hade tänkt göra det i helgen men jag ska jobba natt fredag till lördag så efter det kan jag behöva vara lite ledig, hehe.
Anyways, det går framåt i alla fall. Har lite mer saker som ska tas med sen är jag nog ready!
 
Idag var det meningen att jag skulle åkt till skolan, men eftersom det regnade tog jag bilen, så när jag kom till resecentrum fanns det inte en enda parkering! Liksom va? Skit arg blev jag. Åkte runt överallt i närheten för att hitta en parkering men nä, omöjligt! Så, jag missade min buss. Vart arg! Men samtidigt lite yees! För då har jag tid att plugga hemma!
 
Jaja, mycket skolsnack nu. Men blir ju det när jag spenderar alla mina timmar i skolan typ, hehe.
 
Jaa, och på lördagkväll, tror jag att jag ska hem till Marie och bara hänga! Ha myskväll. Det pratades om det i början på veckan i alla fall!
 
Jaja, back to study! Hörs!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0