KANSKE SJUKASTE EVER

Halloj!
Jag sitter och har rast just nu. Himla skönt. Skulle kunna somna men nä, skiter i det. Haha!
Vet ni vad? Jag har kommit in ett sånt där sjukt stort neeeeed av att shoppa. Jätte jobbigt. För har varit så duktig i typ ett halvår och inte bara handlat för att.

Men här om dagen när jag satt och sminkade mig bara. Fan måste ha nytt smink. Så jag gick in på eyeslipsface.com och kikade! SJUKT BILLIGT SMINK!! Och förhoppningsvis bra.
Köpte;
- mascara
- eyeliner
- ögonskuggpalett med 32 skuggor
- foundation
- puder
- set med 12 stycken penslar
- smokey eyes kit (tre skuggor, eyeliner, vässare, mascara, penslar osv) allt man behöver.
Vet ni vad jag betala? För frakt till Sverige med. 350 fucking spänn!! SICK!! Hade jag köpt i butik hade jag fått betala säkert närmare 1500kr.

Värt varje krona hoppas jag.
Men nu är det slut shoppat.

Hörs haha


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0