HEJ KANSKE ETT HIMLA TRÅKIGT INLÄGG

Hej där!!
Idag har jag varit i skolan, hade en liten föreläsning och ett grupparbete efteråt. Gick bra men fy vad tråkigt det var! Haha!!
Anyways! När jag kom hem så kom Marie förbi på en kaffe och nu sitter jag hemma hos henne och bloggar medan hon målar, är ju bra sällskap i alla fall, hehe!
 
Och vet ni vad? Idag fick jag jobb! Himla roligt tycker jag! Dock så är det ju kanske inte drömjobbet men ja, jag ska testa på i alla fall under sommaren nu och se om det kan vara någonting!
 
Blir så himla trött alltså. Ibland undrar jag hur länge jag ska orka hålla tyst egentligen. Men jag kniper igen så slipper jag ta det bara. Himla skönt också. Bara så ni vet. Ingen gillar konflikter och det kommer aldrig ut någonting bra ut av det. SKIT SAMMA!!!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0