HEJ DETTA ÄR MIN DAG

Hej på er!!
Jag har typ haft fullt upp hela dagen idag. Först var det skolan, inte så himla givande men de behöver det ju inte alltid vara kanske men, var där i alla fall! Sen släppte Elin av mig i Gävle så käkade vi först lite lunch och sen gick jag iväg för jag skulle på en arbetsintervju! Får typ reda på imorgon om jag får jobbet eller inte så det återstår att se. En del av mig vill inte ha det bara för jag är rädd att hamna efter i skolan medan en annan verkligen vill! Så ja, får jag det så tar jag det nog.
ANYWAYS!! Sen när jag kom hem slog jag på Skype och ringde Anna, himla härligt och bara fjanta sig tillsammans med henne, haha! Man behöver sånt ibland. Efter det så gick jag över till Marie för en kaffe och hjälpte henne med att tapetsera det sista hon hade kvar. Jäkla bra kompis jag är!!
Så nu, vet ni vad jag ska göra nu?? Jag ska kolla på Glee! Typ längtar efter det när jag inte kollar på det, haha!
 
Jajaaa.. Jag ska försöka lägga upp nå roligt sen. Kanske någon bild eller så. Det är ju alltid kul.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0