DU ÄR FAN DUMMARE ÄN JAG TRODDE

Hej hallå hörrni.
Fan, så jävla trött jag är då. Helt sjukt verkligen!! 
Och imorgon på utbildningen ska vi ha nått jävla litet prov typ, döööör. Så jag måste typ plugga. Alltså shit, orkar inte.
 
Jag vill bara lägga mig i sängen, kolla på film och äta chips. Fyfan va nice det skulle vara.
 
 
Åh, btw. Så jävla trött jag blir. Folk är fan dummare än vad jag tror. Går bakom ryggen på mig och snackar massa skit och tror inte att man ska få reda på det.. Frågan är ju hur länge till man orkar hålla tyst eller ens bry sig längre, och att skylla allt på mig, det kan du sluta med. Det blir ändå inte bättre av skitsnack. Just so you know. 
PALLA FOLK!!
 
Nä, idag är jag less på det mesta. Orkar inte göra matlåda heller. Fan. Tar tag i det senare eller nått. Måste typ vila en kvart så jag blir en annan människa.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0