BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE

Godkväll typ!
Ligger i sängen och ska försöka sova när som helst. Suttit och renskrivit massa saker till utbildningen imorgon. Blä, är så mycket! Döör!!
Känns så jävla mycket med allt nu så vet inte vart jag ska ta vägen...
Ingen aning hur jag ska hinna med allt det sista till skolan heller, men det MÅSTE jag göra. Ska plugga hela kvällen imorgon.

Anyways, längtar tills allt med skolan är klart så jag kan slappna av lite.
Inte riktigt varit mig själv på väldigt länge. Känner mig nere, deppig typ mest hela tiden. Tur att jag har niclas, han är bäst av alla.
Måste ta tag i detta. Funkar inte hur länge som helst ju.
Nä hörrni. Det kommer en vändning, de gör det alltid. Det får ta sin tid, och jag behöver ta tid, för mig själv kanske. Alltså, bara vara hemma. Chilla liksom.

Nä men vilka tråkiga inlägg jag ger er!! Haha! Palla! Godnatt.

Btw, ibland måste man skriva av sig. Så är det bara.


Dom små, små orden
Postat av: Frida

Du kan alltid prata mned mig Sandra!!

2013-06-01 @ 02:05:18
URL: http://www.frihelmagalm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0