FREDAGSMYS

HEJ HÖRRNI!
Åh, jag är lite sådär superglad just nu. Jag är i stort sett klar med min hemtenta, jag är dock inte super nöjd men ja, får jag komplettera så är det väl så. Men håller tummarna för att jag inte behöver det.
Anyways, ikväll blir det tacos och mys med Niclas för imorgon ska jag upp och jobba 7-16, sen bär det av till lägenheten för att greja lite grann och på kvällen ska jag kanske träffa Cecilia, wihoo! Längesedan nu så håller tummarna att det blir av.
 
Jajaaa, ååh, jag är så sjukt sugen på att shoppa. Hittat så himla mycket fint på Junkyard men får hålla fingrarna i styr nu, hehe.
 
Btw, jag har köpt cheeseballz också. Mums! Bättre fredag blir det nog inte.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0