WAKE ME UP WHEN IT'S ALL OVER

HEJSAN!!
Idag var jag hemma från jobbet, mådde kasst imorse, hade nog feber och var alldeles tung i huvudet så jag stannade hemma och sov himla länge. De var behövligt kan jag lova.
Annars då? Jo, mot kvällen så åkte jag och Niclas till hans föräldrar och grillade. Himla gott var det. Så fick vi jordgubbar också!! Hur jävla gott var inte det då? Typ vart sugen på det sen jag köpte mina mögliga!!!
 
Imorgon är det ju midsommar. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig eller någonting. Himla trist!! Ville typ vara asfin, men ah, kommer säkerligen vara enda tjejen som är där också.. As usual. 
Men det blir nog himla trevligt ändå! Har ju en 3 liters vin dunk med mig så, haha!
Nä men ska ha det till på lördag också, för då ska vi åka båt med Carrol och Thompen. Spela kubb osv ni vet. Bara ha det gött! Dvs. Om jag inte är allt för bakis, som det lätt kan bli ibland.
 
 
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Är lite rastlös men har ingenting och göra. Ska väl kanske lägga mig och sova snart, hehe.
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0