NIKE AIR FORCE

YOO!!
Jag har egentligen ingenting och skriva. Förutom att jag har super ont i huvudet och ska typ lägga mig snart. Jag är så arg för jag var så himla dum idag!! Slutade 17.00 men jag trodde jag slutade 17.30... Hur smart är jag på en skala? Dom på jobbet skratta ju lite i alla fall, får se om de går och lösa imorgon.
Anyways. Egentligen så vill jag bara visa er mina nya skor, hihi!!
Jag är så nöjd!! Så länge jag suktat efter dessa alltså, äntligen är dom mina!! Dör skönhetsdöden typ.
Dom gick loss för 599kr!! Hur billigt? Skulle fått paya typ 1000kr annars ju. Jag är rätt grym ibland.
Anyways, dom är betalda nu och klara så jag är super nöjd. Ska nog inviga dom till jobbet imorgon, hihi.
 
Här ser ni btw en bild på dom. Visst är dom fina?!
 
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0