NYA SÄNGBORD

 
Jag och Niclas gjorde värsta kapet på Ikea idag!! Helt sjukt. Jag har kollat på dessa sängbord jag vet inte hur länge. Så idag, eller ja, fram till 6:e februari fick man köpa dessa för 349kr istället för 499!! Hur bra?! Men bara om man är Ikea family medlem. Klart man vart glad att man är det nu. Hihi. Äntligen snygga sängbord. Vart så glad så jag var tvungen att skruva ihop dom på en gång. Hahaha!

Dom små, små orden
Postat av: Elsa

Måste säga att din blogg är grymt snyggt gjord!
Skulle man kunna få köpa sig en design av dig?

Svar: Sv; Åh, tack så jättemycket! Det kan man få om man vill, absolut! Är du intresserad så kan du skicka ett mail till mig på [email protected] så kan vi diskutera hur du vill ha den i såna fall.
sandra falkeling

2013-01-27 @ 03:38:54
URL: http://elsaimn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0