HEY SHOW ME WHAT YOU GOT

Halloooj!
Jag vaknade 06.30 idag, no idea why. Sen blir jag sådär lagomt pigg fram till ungefär 8.00, hehhe. Ligger och väntar på att man kanske ska få jobba, men nä.
I alla fall, jag åkte med Krillan upp till gymmet, betalade enbart för en gång för jag kände inte riktigt att de var värt att lägga pengar på ett nytt träningskort ännu.

Körde väl ungefär 1 timme där, väldig mjukstart. Behövde jag, mår inte kanon, eller kroppen gör det men har en väldig hosta och snorighet som aldrig släpper!

Nog om det! Idag ska jag och Niclas iväg och kika på en lägenhet, jag håller tummarna lite på att det kan falla oss i smaken, passar inte denna så håller jag tummarna på lägenheten vi ska kika på på lördag!
Ehh, hörs sen!:)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0