CAUSE I HAVE A BAD DAY!!

Jag är på sjukt dåligt humör idag. Två negativa besked som gör mig arg, ledsen och jag vet inte vad.

1. Vi fick inte lägenheten som vi gå gärna ville ha, vart budgivning men tydligen några som var beredda att lägga massvis.. Tyvärr! Bara leta vidare då.

2. Ringde CSN för att fråga varför jag inte hört något ännu, börjar ju skolan om 5 dagar. Kommer få avslag. Jävla skit!! Ingen aning om hur jag ska lösa detta. Skickat ett mail till CSN nyss i alla fall för lite frågor och funderingar.
Så orolig att jag kommer behöva vänta med studierna.

Menmen, jag sk kolla på tv resten av kvällen och ändå åka till Uppsala imorgon för kursintroduktion och lite annat smått och gott.

Dom små, små orden
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vet du någon (kanske du) som vill ha en gratis heder, efter dina förslag :)
Bloglovinbyte kanske?
kram

2013-01-17 @ 18:14:11
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0