HELGEN

Idag har jag och niclas varit i Valbo en sväng. Kollade lite på iPad eftersom jag funderat ett tag på att köpa en, men ska vänta ändå tills jag sparat ihop till en alldeles själv, haha!
Så kollade vi även på kök på Ikea såklart. Snart dags ju!!

Anyway, igår på dagen var jag med niclas och hans kompisar till alborgen, himla kul även fast vi inte vann! på kvällen var jag hos Marie och hjälpte henne och måla. Är fan inte as lätt att måla på kvällen men hoppas de såg bra ut i dagsljus också!

Men nu ska jag kolla lite på tv och sen sova för imorgon är det seminarium i skolan som gäller.


Dom små, små orden
Postat av: Anonym

Det såg skitbra ut :D

2013-02-06 @ 07:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0