HEJ HÖRRNI!!
Niclas har äntligen fixat min dator så nu kan jag äntligen använda den som vanligt igen, jippiee!
Idag har jag jobbat fram till 15.30, tog mig till stationen för att köpa tågkort inför veckan som kommer. Har också i stort sett fixat så jag har köpt alla böcker till första kursen, fattas väl två, tre stycken kanske, men strunt samma!
 
Och om ni undrar varför jag är så himla glad? Joo, dels för att snart börjar skolan. Jag har tre jobbdagar kvar på sommarjobbet eller vad man ska kalla det, vilket känns himla skönt. Tråkigt att sluta när man lärt känna nya människor. Men annars är livet awesome typ!
 
 
Och äntligen, efter typ, 4 månader känns det som det börjar bli lite struktur i lägenheten också. Saker faller på sin plats och det är bara skönt att slippa leva i ett kaos. 
Ska försöka fixa lite bra inlägg åt er till imorgon. Tidsinställa lite blir det nog, hihi. 
 
BLOGGPEPPEN IS BACK!!
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0