GOODBYE WEEKEND

HeeyHoooo! 
Den här helgen har varit alldeles sådär lugn och skön som jag behövde. Inga måsten eller någonting, bara chillat. 
Igår tog jag mig ut på en löptur, åh gud så skönt det var! Men mina ben mår sådär idag, haha! Var himla sugen att ge mig ut idag också men tog mig inte tid, tyvärr. Men igår vart det 4 kilometer i alla fall. Imponerad av mig själv faktiskt, trodde inte jag skulle orka.
På kvällen skjutsade jag och Marie min kära Niclas ut till hans kompis så han fick dricka lite öl, så vi åkte lite bil, åt godis, spelade kort, åkte mer bil och sen åkte jag hem och sov.
 
Idag var vi en sväng till lägenheten också, men blev inte så mycket gjort, niclas var bakis så, haha. Stackarn men som sagt, det är självförvållat. 
Drog in till Valbo också, Niclas slog till på en ny telefon. Så han blev nog nöjd i alla fall.
 
Nä, nu ska jag slö glo lite på serier och äta lite chips och dipp, yummie!!
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0