FEEL THE RAIN ON YOUR SKIN NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU ONLY YOU CAN LET IT IN

Halloooj!
Idag började min dag väldigt lugnt, tittate på några avsnitt av The Hills i sängen samtidigt som jag åt världens godaste frukost. 
Gick upp och pluggade en del och nu känner jag att jag behöver en liten paus. Ska göra lunch, eller, värma en matlåda, hehe, och bara ta det lite lugnt.
Blir väl att försöka packa lite mer och rensa ur senare tror jag. Mådde dåligt imorse, kändes som jag hade feber och det hade jag också, men det känns betydligt bättre nu i alla fall. Vilket är himla skönt för jag kan inte bli sjuk nu, tenta på fredag ju!!
Jag är lite nervös samtidigt som jag känner att det får gå lite som det går, faktiskt. 
Finns inte så mycket jag kan göra liksom, det som inte går in det går inte in, haha. MEN, självklart ska jag göra mitt allra bästa. 
 
Nä, nu ska jag kika på lite The Hills och äta lunch, sen ringa Anna och snacka lite. Hörs!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0