WISHLIST

Haha, jag är väldigt tidigt ute men sånt är bra! Haha! Jag fyller år 24 November så jag gjorde i ordning en liten önskelista tills dess. Ser du de mammi?;) haha!
Anyway, egentligen så behöver jag inga grejer liksom, känns som man börjar bli lite för gammal för det men ändå, jag gör en i alla fall! 
Klockan är ju lite to die for om jag får säga det själv. 
 
Nu ska jag chilla lite innan jag ska sova, hoppas på jobb imorgon annars om jag blir ledig funderar jag på att gå och simma på förmiddagen när badhuset öppnar och sen köra boxercisen på kvällen!:)

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; vad ska jag prata om då ;o ? hjääälp mej!

Svar: Sv; hm, typ allt möjligt! nä men, kanske istället för att skriva och tala om att du ska jobba etc så kan du snacka om det, hehe, eller om du kanske har nå typ av intressant ämne som du vill diskutera så kan du köra de i en videoblogg! Haha, de är ju rätt fånigt egentligen men ändå:D haha!
sandra falkeling

2012-10-01 @ 10:51:58
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0