VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG!!!

Hallå där!
Sorry att uppdateringen är så dålig men jag orkar faktiskt inte mobilblogga bara, så himla tråkigt! Men i veckan kommer förhoppningsvis min nya dator så då blir det ändring på det!!:)

Igår var jag ner på stan och letade efter ett par nya träningsskor som jag kan ha för inomhusbruk liksom. Hittade ett par som jag sedan fick för bara 599kr på sportamore.se!! Kanon pris! Kostade 999 i butik tror jag så det anser jag vara bra spenderade pengar va?;)

Och igår var jag och niclas också på fest, 90-tals tema. Himla roligt! Blev mat, dricka, lekar och mycket dans. Tack för en härlig kväll! Hade nog ett stort leende på läpparna hela kvällen, haha! Himla kul!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0