NYTT KAMERAHUS ELLER SURFPLATTA ?!

 
Jag har länge funderat på detta, men nu liksom, börjar det kännas som det kanske är dags för något av det. Jag är en riktigt prylnörd och en iPad har jag pratat om jag vet inte hur länge, vill verkligen ha en!
Ett nytt kamerahus är inte nödvändigt, egentligen. Jag tycker ju verkligen om min D60. På ett sätt känner jag nog att den tiden kommer när jag är 100% redo att verkligen byta. Jag behöver egentligen ingenting mer avancerat för den typen av fotografering jag håller på med för tillfället. (Hörde du det mamma, jag tänker till?! ;) )
 
Och en iPad är ju en grymt rolig leksak. Sen när Niclas idag kom hem med en surfplatta så kände jag bara, fan, detta är nog det jag ska lägga pengarna på istället. Är ju hur soft som helst?!
 
Men då är ju frågan, ska man välja en iPad eller en Android platta? För min del lutar det nog åt en iPad, jag vet vad jag får för dem pengarna även fast folk säger att man får MER för pengarna om man köper en typ av Android.
Haha, fan, det är svårt när man inte är så insatt. Men jag har i alla fall kikat runt lite och en iPad 2 i dagsläget kostar 3100 kr. Rätt bra pris.
Detta tåls att fundera på. Men i stunden jag skriver detta så är jag redan säker på vilket val av köp det blir. Haha, nödvändigt inlägg.

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; ja det va roligt :)
fan bor du i SANDVIKEN ;o ? såg jag inte försnt nu haha! gör ju jag med. fast är typ där hemma en dag i veckan ;b

Svar: SV; ja det kan jag förstå!:)Haha, ja det gör jag faktiskt, tragiskt nog, haha! Jasså? Haha, har typ fattat som du bor i Gävle, höhö!
sandra falkeling

2012-09-18 @ 21:20:02
URL: http://branderof.se
Postat av: brander

sv; ja det va roligt :)
fan bor du i SANDVIKEN ;o ? såg jag inte försnt nu haha! gör ju jag med. fast är typ där hemma en dag i veckan ;b

2012-09-18 @ 21:20:02
URL: http://branderof.se
Postat av: Amanda - http://amdaa.blogg.se/

iPad lätt!

Svar: Sv; Ja, det blir nog en sån!:D
sandra falkeling

2012-09-23 @ 00:30:46
URL: http://amdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0