JÄVLAR VAD TAGGA JAG ÄR NU!

Gokväll!
Jag har precis duschat och känner mig nästan färdig alltså, haha! Var och tränade som sagt och alltså ursäkta men, fy helvete va skönt det känns i kroppen! Känns att det var längesedan jag tränade så nu är jag motiverad att komma igång igen alltså!
Imorgon kommer jag nog knappt ta mig upp ur sängen men det är bara skönt, älskar att de känns i kroppen när man tränat!
Ska nog köpa mig ett kort imorgon alltså:) ska jag träna minst 3-4 ggr/veckan.

Jaja, imorgon blir det jobb 8.30-15.30 så efter det ska jag och niclas storhandla, behövs!
Ska äta en hårdmacka nu och kika room service!:) hörs imorgon!

Så här ser jag ut efter 60min funktionell styrka;)


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0