CAUSE YOU MAKE ME WHOLE AGAIN

God morgon!
Jag börjar dagen med som good news! Imorse hittade jag och Niclas en lägenhet i Sandviken för ett himla bra pris faktiskt. Jag ringde upp, kollade om den fanns kvar och om vi fick kolla in den. Absolut! Så imorgon förmiddag så skulle vi få komma och kika på den.
Det är dock ett renoveringsprojekt, men för det priset så kanske de kan vara värt det. Vi får se imorgon vad vi tycker!:)
 
Anyway, idag är det fredag, ingen aning om vad som händer faktiskt, jag och Niclas ska i alla falll kanske åka in till Expert i Valbo, dom ska ju ha någon mega utförsäljning eftersom dom gått i konkurs så Niclas ville in och "köpa nå kul" haha!
 
Nu ska jag göra frukost och kika på Pretty Little Liars, hörs senare!:)
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0