SÅ HIMLA TAGGAD FÖR DENNA VECKA

Nu på kvällen så drog jag och Marre och simmade lite. Var himla skönt men blev inte så mycket simma, haha, mest bubbla och leka i äventyret, haha. Moget! Men de var ganska så skönt ändå.
 
Denna vecka har jag bokat lite träningspass också! 
 
Tisdag; Spinning 45min
Onsdag; TRX 60min
Torsdag; Spinning 45min. Core 30min.
Lördag; Simma 60min eller gå på spinning 60min. 
 
Skön träningsvecka! Och pricken över i:et på det så har jag beställt hem 3 nya träningsplagg, woho! Längtar tills dom dyker upp och hoppas dom passar!:)
 
Nä, nu sitter jag faktiskt och delar en öl med Niclas, haha.. Ska kolla på lite TV och sen blir det nog sängen, haha! Jag är himla trött.. blev inte så lång sovmorgon idag så får se vad det blir imorgon!:) 
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0