RUN FOR YOUR LIFE

Godmorgon!
Nu har jag iallafall fått ett mail om att min dator är levererad, det va väl på tiden?! Hoppas den hinner dyka upp till imorgon annars blir jag fan lack.
Jaja,
Igår var det TRX träning, fyy, är två olika tjejer som håller i dessa passen på onsdagar och hon som slaktade oss igår alltså, vilket pass! Grymt roligt dock men oerhört jobbigt! Jag insåg hur himla svag jag är i min armar. Pinsamt.

Idag har jag bokat poweryoga 17.00-18.00.
Sedan 18.15-19.00 har jag bokat spinning, ska känna efter idag om jag orkar båda passen, hoppas det är så grymt laddad att träna vet ni!!
Och igår invigde jag nya träningsskorna, himla sköna & snygga!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0