MEN, VART ÄR JAG DÅ?!

Godmorgon!
 
Ja, eller, jag har ju faktiskt varit vaken ett bra tag, men ändå! hehe. 
Idag har jag en mycket bättre start på dagen, dock en jäkla huvudvärk som aldrig vill försvinna men det gör det förhoppningsvis under dagen!
 
Anyway, Niclas ligger och sover fortfarande, tror han är lite bakis. Jag har langat in mackor i sovrummet på löpande band, haha! 
 
Jag har ingen aning riktigt vad som händer idag, kanske ska hänga med Marre ikväll, får se. Annars så ska jag försöka se om Niclas är sugen och göra något. Eller kanske Cecilia, pratade med henne igår. 
 
Igårkväll så pallrade Kristine med mig ut, och tack för det! Haha! Vart en mycket bättre kväll, gick hem till en som heter Fredrik och spelade FIFA, haha. Det som sas mest under kvällen var nog "Men, vart är jag då?!" Haha! 
 
 
Nää, jag ska kolla om jag kan fixa nå bilder och slänga upp! hehe.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0