HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND

Hallooj!
 
Jag och Niclas tog oss en sväng till Ikea. Jag köpte nya påslakan till sängen så ikväll kommer vi sova som bara den! Haha!
 
I alla fall, jag sitter och letar runt efter en bra serie men hittar ingenting!! Vad ska man titta på?! Haha!
Jag gillar ju såna där serier som Gossip Girl, SATC och Pretty little liars, någon som har nått förslag?
 
Jag ska nog spela lite sims nu!;)
 

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; ja den är bra :) kameran är super! nå ascoola grejjer har jag inte hittat än, eller lite smågrejjer kanske.. har inte kollat igenom den så noga faktiskt haha!

2012-10-22 @ 23:36:07
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0