EN DAG SOM DENNA ÄR GANSKA VÄRDELÖS, HEHEHEE

Hej hallåå! Typ!
 
Jag har haft noll inspiration till att blogga idag men tänkte äh, slänger upp ett inlägg nu i alla fall. 
Först idag så gick jag och Niclas ner på stan, hejja lite på hans mamma som va med på bagageluckeloppisen, fick en jacka av henne att göra lite vad jag ville med. Hon tyckte jag skulle sälja den och göra nå kul för pengarna, jaa, kanske! 
 
Sen gick vi hem, gjorde lite mat, sen la jag mig på soffan och försökte kolla på en film men var så himla trött så jag somnade. Haha! Sen tog vi bilen till Niclas föräldrar och dom kollade lite på bilen eftersom den inte gick igenom besiktningen. 
Och nu är jag hemma, puuh, jag ska snart hoppa in i duschen och sen resten av kvällen ska nog jag och Elin ha lite filmmys med massvis med godis. Och inatt lär jag åka och hämta Niclas i Bovik.
Ah, jag skriver imorgon. Hörs.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0