DO YOU EVER THINK OF ME AND WHAT WE'D BE IF WE NEVER GREW APART

Igår natt när jag inte kunde sova så kom jag på att just ja, Moa Lignell släppte ju skiva för ett tag sedan som jag inte hunnit lyssna på. Jag lyssnade igenom hela skivan, från låt till låt, lyssnade på texterna riktigt noga. Vilka fina texter, på riktigt alltså.
Jag hoppas att hon har skrivit alla låtar själv, för då är hon jäkligt grym! Och om hon gjort det, undrar jag vad bär kvinnan på för smärta egentligen? Ah, jag vet inte. Men ja, de flesta låtar fastnade jag för direkt, och det var pga texterna. Himla fina.
 
Kom in i något stadie under låtarna som gick att fan, jag kunde nästan ha börjat gråta till varje låt. På riktigt. Ni som inte har lyssnat på hennes skiva, gör det! Jag rekommenderar den otroligt starkt till alla där ute!! 
 
Jag tänkte tipsa om mina favorit låtar! Hehe.
 
1. Calling
2. Anything is enough
3. Last guitar
4. You had it all
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0