DAGS ATT PLOCKA FRAM BRÄDAN MIN VÄN

Moorsning!!
Hittade ingenting nere på stan, bara en produkt till mitt skadade hår och en parfym, hehehee. Va ju ute efter träningskläder och sånt men är så himla dåligt utbud!!
Anyway, nu sitter jag och tittar på när det snöar för fullt samtidigt som jag lagar ganska så god mat!
Fisk, potatismos (hemmagjort såklart) och sås! Göööttt.
Ikväll ska jag försöka komma iväg och träna också! Kan bara inte bestämma vad jag ska gå på, haha! Det löser sig!

Btw, en bra sak med snön vet ni vad det är?! Man kan åka snowboard! Wihooo! Var alldeles för längesen jag stod på den nu så detta år ska den få glida ner för någon backe!:D

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0