CAUSE ONE DAY YOU'LL WAKE UP AND FIND THAT YOU'RE MISSING ME

Ursäkta för dessa halv tattiga bilderna, hehe, inte fixat allt till Photoshop ännu. Det kommer, håll ut, heheee.
 
Wiho! Körde jäärnet på träningen idag!
Idag tränade jag;
 
Spinning 45min
Core 30min
 
Himla skönt med både kondition och styrka. Lärde mig faktiskt lite nytt idag som jag ALDRIG tänkt på, ska försöka ha det i baktanke i fortsättningen i alla fall. Jag känner mig nöjd med min prestation idag men känner att jag hade nog lite mer att ge ändå, som vanligt. Jag går aldrig där ifrån helt slut, tyvärr. Skärpning nu Sandra!!
 
Om jag inte jobbar imorgon ska jag ta mig till Parkbadet och simma 30min eller så. Skulle vara skönt som fan det.
Ursäkta om det blir mycket träning i bloggen just nu men det är för jag är himla motivierad till det just nu och känner att det är så himla skönt och kommit igång igen. 
Nu jäklar ska jag bara köra på!! Och ingen förkylning vill jag ha i vinter nu!! Haha!:D
Nä måste hoppa in i duschen nu! Hörs imorgon!
 

Dom små, små orden
Postat av: Liene

sv: Ja, texten är så underbar och Coldplay kan ju skapa låtar som låter som frihet:D

Hoppas du slipper förkylning i vinter. Det vill jag inte heller ha.

2012-10-04 @ 22:08:53
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0