CAUSE MONEY CAN DO BUY YOU HAPPINESS

Idag gick jag faktiskt upp himla tidigt ur sängen, var ner till apoteket 10.15 ungefär, hehehe. Så nästan precis när det öppnade men ändå så var det smockat med folk där som vanligt! Fick sitta typ 40min för att få ut min nässpray!! Dryyygt.
 
Sen tog jag en vända på några inredningsbutiker här på stan och hittade en fin skylt/tavla kan man säga som jag ska sätta upp vid vårt köksbord! Ska visa er sen!:) 
 
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra idag, bokade pass för att träna men avbokade dom nyligen, fan, kan inte kroppen bli bra snart?! Tre veckor sen jag tränade tror jag... Skit! 
 
Nääähörrni! Nu ska jag ta fram vattenpass, hammare och spik! 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0