CAUSE I'M DRIVING ONE OF YOUR CARS

 
Hej webcam bilder, hehee.
 

Här ligger jag i soffan och bara tar det lugnt, kollar på någon dålig film på tv men det är helt okej ändå.
Dagen har inte bestått av många saker kan jag säga, bara  tagit det lungt och varit med Niclas, det som jag gillar allra bäst! Hehehe.
 
Imorgon så går bilen mot Borlänge, ska köra folkrace! Eller, inte jag, vart för snål, haha. Men ska med och titta på i alla fall. Kan bli skojigt tror jag! 
 
Nää, nu ska jag roa mig med någonting annat.

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; ja jag körde på svart topp och svarta jeans och lite silversmycken :) inte så mycket för att klä upp mej riktigt haha, hatar att ha på mej klänning -.-

Svar: Sv; Haha.. ja jag också. Man känner sig onaturlig typ, haha.
sandra falkeling

2012-10-21 @ 16:58:42
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0