URSÄKTA DENNA TRÅKIGA BLOGGNING MEN DET LÖSER SIG SNART

Godmorgon!
Okej.. nu börjar jag på riktigt bli riktigt rastlös av att inte jobba, visst, det är höstlov, kanske inte behövs nått.. Men jag måste verkligen försöka hitta ett annat jobb om det fortsätter såhär... Men jag vill ju jobba med detta liksom!! Åh, fan inte lätt!!
Men förhoppningsvis så har jag fått in foten på ett annat jobb, eller ja, ingenting som är säkert men jag håller verkligen tummarna!

Anyway, idag då, vad händer då? Just nu ligger jag i sängen och bara chillar, ska göra frukost snart.. Har riktig träningsvärk sen igår men jag gillar't!:) Jag känner verkligen att jag har värsta flowet med träningen nu och jag genom att bara gå på TRX så orkar jag mer och mer för varje gång, himla kul!
Var sugen att typ gå ut och springa idag men jag har fan ingen jacka att ha på mig ute... vad springer man i då?:O Ingen aning, haha! Kanske funkar med en hoddie? Äh, får se Så jäkla tråkigt väder ute också, hehehee.
Ska försöka städa och tvätta lite också, sen ska jag och Niclas iväg och kika på nå hus. Vi ska inte köpa, mest bara titta.

Alltså, jag ber verkligen om ursäkt för att jag aldrig har några bilder med längre.. jag måste ta tag i att fixa Photoshop! Inom närmsta dagarna.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0