ABOUT ME AND MY LOVE

Hihi. Jag tänkte faktiskt göra en liten lista om mig och min man, för er som är nyfikna, eller inte. Hehhe.
 

DU OCH DIN PARTNER

Vad heter ni?
Sandra och Niclas

Hur träffades ni?
Första gången var nog på Peace & Love 2009, jag tyckte han va snygg, men hade kille, haha. Sen stötte jag på honom då och då ute på krogen men ingenting hände liksom, hade fortfarande kille då. Sen sommaren 2010, tror jag, träffades vi, på krogen i Sandviken, haha. Sen efter det har vi väl hängt ihop på ett eller annat sätt. 

Hur länge har ni varit tillsammans?
Ehm, 1 år och 4 månader ungefär, i think.

Är ni förlovade?
Nej, det är vi inte.

Bor ni ihop?
Ja, de gör vi. Himla mysigt.

Har ni barn?
Nej, och inga planer på detta ännu heller.

Har båda körkort?
Klart vi har! 

Kommer du ihåg er första kyss?
Naaa, inte riktigt, egentligen, haha. 

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Oj... Gud, jag kommer inte ihåg... :O Haha! 

Vem är äldst?
Niclas, han fyller 26 nästa år och jag är 23, snart.

Vilka stjärntecken är ni?
Skytten och tvillingarna.

Vem är längst?
Niclas.

Vem sjunger bäst?
Ingen av oss kan ju sjunga egntligen, men jag skulle nog ändå säga mig själv! HAHAHA!

Vad har ni gemensamt?
Hm, vi har båda samma humor och samtidigt som vi är så olika så kompletterar vi varandra otroligt bra. Fast, det är väl ingenting vi har gemensamt så, haha. 

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, de vill jag inte påstå!

Har ni någon speciell låt?
Nej, de har vi nog inte.

Har ni några "frikort"?

Nääää!!


Har ni stora framtidsplaner?
Vi vill resa, flytta till större lägenhet eller hus.. Sen i framtiden är det väl barn och såna saker som säkert kommer dyka upp, vi är också sugna på att skaffa en hund, hihi. 

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja, det har vi gjort.

Har ni varit utomlands tillammans?
Nej, men vi funderar på att åka sommaren 2013.

Vilket är ert bästa minne?
Jag har många fina minnen med Niclas, men ingenting speciellt egentligen. Kan bara vara småsaker som han gör för mig. 

Vem lagar bäst mat?
Niclas! Vi lagar ju mat båda två men det blir oftast godast när han lagar, fast, lasagne är jag bäst på.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Äter mat tillsammans, kanske kollar på någon film, myser lite i soffan.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, för det mesta. Beror väl lite på vart det är, hehe. Är inte den som gärna står mitt på stan och pussas, haha.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, de gjorde vi inte. 10 min med cykel.

Blir du lätt svartsjuk?
Njee, de vill jag inte påstå faktiskt. 

Brukar ni bråka?
Jag tror vi aldrig har bråkat, eller jo, en gång, men det går över himla fort. Vi kan små tjaffsa ibland men det är inte ofta och då går det över på någon minut bara för vi tycker inte om att vara sura på varandra. 

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms:ar tror jag. Men ringer ibland när jag inte orkar vänta på svar, haha.

Vilken är hans finaste kroppsdel?
Jag tycker såklart hela han är fin. Men, det jag tycker mest om är hans ögon.

 Brukar någon av er prata i sömnen?

Nä, jag tror inte det. Niclas gör det inte i alla fall, ibland bara, haha. Jag vet inte om jag gör det. Men ljud gör jag från mig, de vet jag. Haha!

 

 


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0