YOU ARE MORE THAN A FRIEND SO KISS ME AGAIN

Tjenare där!
Jobbat idag då, och imorgon väntar ett 9 timmars pass, kan ju inte säga att man är svin taggad.
La upp skor på tradera och också, ett par redan sålda, hur bra?! Jätte bra. Skönt med lite extra pengar när man får en skit lön denna månad.

Igår kom soffan också, riktigt jäkla bra blev det! På lördag styr vi fest också bara för det, + att det är crusing också!

Jag var btw ut på en spring tur efter jobbet, 4,5 kilometer och innan jobbet tog jag en promenad på ca 4 km! Jag är nöjd med min insatts idag!:)
Efter det somna jag på soffan i två timmar, känns som de är nå lurt på gång med mig, som jag börjar bli sjuk eller nått. Men de ska jag inte bli! Ska därför lägga mig och sova ordentligt nu så jag är pigg imorgon! Hörs då!:)

En liten bildbomb på senaste dagarna eller så!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0