HEY I KNOW I'M REALLY BAD AT THIS BUT I'M TRYING HERE MAAN!

Alltså, mitt bloggande suger totalt! Men har man inget vettigt och skriva så är det väl kanske så. Jag ska försöööka! Okej?

Anyway, var ner till Vänersborg i helgen med Niclas, var till Göteborg och Liseberg och hade det super mysigt! Blev middag med hans föräldrar, bror+flickvän på kvällen också, asgod mat men alldeles för mätt i magen var man men äh, de va gott.

Sen att man blir sjukt frusterad på att jag inte kan logga in på min sida för jobbet gör mig arg. Jävla skit grejer. I alla fall, är jag ledig imorgon ska jag försöka ta lite bilder på lägenheten så man får se liksom lite grann. Men riktigt med bilder kommer när soffan är på plats osvosv ni vet.

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen med min krambjörn, höhööö. Lol. Nä, med Niclas lät lite bättre faktiskt, jajaaa, godnatt!

Dom små, små orden
Postat av: Brander

Sv; åh vad spännande! Säg till när du fixat bilder på stället då ;)

2012-05-21 @ 11:31:35
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0