JAG VILL ALLTID VARA MED DIG

Hej!
Hade en jätte bra helg hos mamma och pappa i Vänersborg, besökte även Göteborg jag och Niclas och hälsade på hans bror&flickvän. Himla mysigt var det. Gick och spelade biljard på kvällen, tog en öl och sen åkte vi hemåt.
Idag är jag på jobbet i kungsgården, ska vara här två veckor framåt, känns skönt att få vara på samma ställe ett tag.

Sen när jag slutat så ska jag och träna tillsammans med Elin, får se om det blir gymmet eller en långpromenad i solen.

Du är det finaste jag har, älskling.


Dom små, små orden
Postat av: gwen

Hej! FIN blogg :) besök gärna min och kommentera vad du tycker om den. Det vore också snällt om du kunde titta på mina videoinlägg under kategorin videoinlägg :D

2012-04-06 @ 11:31:48
URL: http://detarjagdet.blogg.se/
Postat av: Madeleine

bloglovin byte? :)

2012-04-06 @ 11:37:54
URL: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0