NU SKA DET BLI EN NYSTART!!

Hallu!
Nu är det väl lite såhär att jag har återigen ingenting att skriva liksom. Och eftersom jag sällan hänger vid datorn och det är inge roligt att bara kötta inlägg från mobilen liksom. Men det blir lite som det blir.

Och det är även såhär att min dator har liksom gett upp och jag har inte Photoshop på Niclas dator så liksom bara där tar det stop med bilder!? Inte okej. Det finns inte heller något hopp för min kära gamla vän att den ska bli som ny så jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Kanske fixa Photoshop på Niclas dator, jaaa.
Och eftersom jag har tänkt att jag ska fixa både ny design och börja blogga på riktigt igen med bilder osv så lär man ju börja någonstans.

Jag slängde ihop en lagomt ful bild i paint på lite småsaker. Japp, livet är hårt. Paint suger, lite grann.


Men det är faktiskt så att jag har en ny header osv på min gamla dator som jag ska fixa i ordning så det blir lite nytt. Ska bli massor med färger och tuffa grejer, höhö. Just so you know!
I'LL BE BACK!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0