MYSFAKTOR

Blir ett litet snabbt inlägg nu här igen!

Igår gick jag och några vänner ut på Napoleon och käkade, drack några glas vin och sen gick jag hemåt. Räckte för min del, inte för att man fått för mycket att dricka utan för jag va sjukt trött!

Har legat på soffan i stort sett hela dagen, ska fortsätta med det för imorgon ska jag va rätt så pigg! Försöka mig ut på en springtur på morgonen och sen ska jag och Niclas åka till Ockelbomarknaden en sväng!

Nä, nu ska vi snart se på nån film Niclas fixat, får se vad det blir, haha! Ha en bra kväll alla!:)

Btw, har handlat chips, godis och cola till ikväll för över 100spänn. Tror det räcker faktiskt. LÖRDAGSMYS.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0