JAG ÄR SÅ NÖJD!!

JAG ÄR JÄÄÄVLIGT NÖJD!!

ursäkta språket men alltså, idag har jag tränat med en kompis. Vi kör liksom springträning via en app som heter c25k, är det någon som testat den? Anyway, det går ut på att man ska, efter 8 veckor kunna springa 5km utan problem typ. Väldigt bra för den otränade, dvs mig.
Sjukt bra app btw, och man märker redan efter första veckan att jag orkar lite mer för varje gång, underbart!
Sammanlagt sprang/gick i över en mil!! Kanske inte är värsta grejen för vissa men för mig är de det. Och det är ju enbart mig jag "tävlar" mot.
Sen ska jag köra lite övningar på min pilatesboll också. Haha bra och göra det efter man käkat..

Men nu känner jag mig helt slut, gick och köpte en sjukt god kebabsallad som jag smällde i mig och nu ligger jag på soffan och bara är. Så skönt.


Värsta som finns är också när man kollar i kylskåpet och man vet att man måste handla men inte orkar gå till Ica för att de blir så tungt och bära hem, haha!
Snart ska jag slänga upp en bra låt också, tänkte jag!

PUSS!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0