I JUST WANNA SCREAM AND LOSE CONTROL

Godmorgon!
Försökte slänga upp ett mobil inlägg tidigare men gick inte!
Anyway!
 
Igår kväll bestämde jag och Jenny oss för att ta några glas vin och spela Nintendo Wii! Efter ett tag kom även Elin förbi en stund och så slängde vi fram "med andra ord" och spelade. Vart rätt så kul ändå! Vi funderade även på utgång men blev inte så, ingen av oss var direkt sugna på det så kvällen slutade runt 12 tiden och jag hoppade i sängen direkt!
 
Jag är skit hungrig, ska kolla om det finns någon frukost i kylen, annars vet jag inte vad jag gör!! Haha!
Jaja, jag skriver nå vettigare lite senare!:)
 
 

Dom små, små orden
Postat av: emily

Fin blogg! :)

Nu ska jag vara lite jobbig :D Skulle du kunna vara så snäll att rösta på min väska hos nelly? hade blivit superdupermegajätte glad!! :D

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=7452

2012-07-08 @ 15:36:14
URL: http://hollywoodhoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0