HEY NOW WERE BLEEDING FOR NOTHING

Jag tänkte göra en sån där lite tillbakablick från 2011 som varit. Lite sent men i alla fall. MEN, det blir typ, utan bilder. Jag suger verkligen. Det kommer några bilder i alla fall!
Januari;
Ärligt talat, vad gjorde jag i januari? Jag gick nog i skolan då. Försökte hänga med men det gick väl sådär liksom. Var allmänt less på skolan och ville ha någon förändring. Gjorde allt annat än vad jag borde gjort, i guess. Umgicks nog mycket med både Elin och Gabbi där, fast på olika håll. Mycket öl var det nog med. Gott. Bra start på det året tycker jag!
Februari;
Styrde rätt mycket trevligheter den här månaden också har jag för mig. Det var liksom lite av det enda vi gjorde på helgena. Drack öl. Och gick i skolan gjorde jag också. Det var pain har jag för mig. Vet i alla fall att jag och Gabbi var på Hardcore Superstar på Slick!
Mars;
Det var en fin månad. Den 18:e spenderade jag, Elin, Rebecka, Ludde och Larsa i Gasklockorna i Gävle för att se Håkan Hellström, de var jävligt bra. Nog det enda liksom att minnas ordentligt från den månaden.
April;
En månad som var lite upp och ner för min del. Men i slutändan så vart allting jävligt bra ändå, precis så som jag hade föreställt mig det. Och här, en månad innan det var dags för examen så gav jag upp skolan. Riktigt jävla dumhuvve man är ibland. Motivationen fanns inte där, jag ville göra annat, jobba. Så jag skaffade mig ett jobb, som croupier.
Maj;
Okej, vad hände i maj..? Jag började jobba på mitt nya jobb i alla fall. Tyckte det var helt okej kul. Kunde ju tjäna in lite egna pengar liksom. Fick in dåliga rutiner i min vardag. Vara vaken till 4 på morgonen och sova till 1 på dagen, powenap två timmar senare. Vilket liv.. Nä.
Juni;
Sommaren började ju nu liksom. Jag hade många soliga och härliga junidagar på Köpmangatans soldäck. Och många härliga festkvällar där också med god mat och bäst sällskap. I juni trivdes jag. Hade en underbar midsommar också i Kungsfors med Niclas+kompisar och Elin+kompisar. Hur bra som helst. Värt att minnas det som minns.
Juli;
Vi upptäckte ön. Jäklar. Dansbandsmusik+öl, varje tisdag i fyra veckors tid? Har för mig de var så. De var underbart kul. Även om det inte var musiken man gillade så trivdes man, kanske var det sällskapet eller så var det ölen. Vem vet. Härlig blandning. Jobbade också även väldigt mycket på helgerna. Och denna månad blev det på riktigt med mig och Niclas. Världens bästa.
Augusti;
Denna månad började med att jag blev bjuden på bröllop. Det var himla roligt. Insåg att det var längesedan jag hade så kul. Bröllopet var jättefint och hela kvällen var awesome. Jag insåg också att jag har träffat världens finaste pojke. Så fin han var på bröllopet kommer jag nog aldrig få se han igen, haha! Saker hade dock förändrats här, man inser vad folk går för om man säger.
September;
Jag tror ingenting hände i september, ärligt talat. Har inga direkta bilder från den månaden så det var nog ingenting speciellt. Men antar att jag jobbade på som vanligt på helgerna och hade väl redan har tröttnat på jobbet kanske. Men hittade redan här ett nytt, som kommunikatör. Varade ca 1,5 månad.
Oktober;
Jag hittade ett jobb jag verkligen gillar. Vikarie på förskolor. Det är så mysigt så jag dör. Så denna månad började jag jobba med det samtidigt som jag jobbade som croupier på helgerna. Annars var det nog ingenting speciellt denna månad.
November;
Jag fyllde 22 år. Inget märkvärdigt alls. Letade lägenhet som en tok också men var svårt att hitta någonting. Jobbade nästan varje dag denna månad också, trivdes som fisken i vattnet med allting. Fick en ny bästa kompis, iPhone 4S. Anna kom upp och hälsade på i Sandviken. Det var lite öldrickande också. Men det har nästan dött ut i min värld. Typ.
December;
Hittade lägenhet, fick nycklarna den 28:e december. Flyttade in redan samma dag så. Hade en fin julafton med familjen och fick saker i julklapp till lägenheten. Jag och Niclas köpte även ett Nintendo Wii som vi snackat ett tag om. Nyår spenderades i Årsunda på IP, fest. Det var en liten flopp, faktiskt. Men bästa var att jag fick krypa ner under täcket med finaste killen och börja det nya året bredvid honom.
Internet slutade sammarbeta här på slutet därav inga bilder. Pusshej.

Dom små, små orden
Postat av: Fri

du träffade ju mig också!!!!!!

2012-01-09 @ 21:02:40
Postat av: Frida

du träffade ju mig också!!!!!!

2012-01-09 @ 21:03:11
URL: http://fryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0