ÅRSRESUM'E! AH DET JAG KOMMER IHÅG

Jag tänkte lite att jag skulle gjort en sån här års resumé av 2012, bara för att alla gör det liksom. Hehhe. 
MEN, jag har inga bilder... Såååå, detta kommer förmodligen bli tråkigaste och längsta inlägget ever utan en bild!! Men jag ska försöka göra mig kort, vilket kommer vara lätt för jag kommer knappt ihåg vad jag gjort detta år..
 
JANUARI; Jag fick nycklarna till min allra första egna lägenhet!! Kändes skit stort, men jag trivdes inte alls. Sov i den kanske max 5-10 gånger. Hade väl även någon form av "inflyttningsfest". Ah, sen lärde jag mig väl att hålla lite bättre i pengar också eftersom det var massor med nya räkningar man skulle ha råd att betala. 
 
FEBRUARI; Blackout. Vafan hände i februari? No idea. Inget vettigt antar jag.
 
MARS; Syrrorna fyllde år och så även Anna. Typ the big thing som hände, i guess. Haha! 
 
APRIL; Jag flyttade ut ur min lägenhet, tyckte det var ovärt att betala nästan 4000kr för någonting som jag bara förvarade mina möbler och saker i och så bestämde jag och Niclas att vi skulle hitta någonting tillsammans. Bland det bästa som hänt, i think. Hihi. 
 
MAJ; Jag och Niclas flyttade till vår lägenhet som vi bor i just nu, vi håller dock på att leta nytt igen, hehe. Men vi la ner en del tid på att fixa om vardagsrummet/köket, vart ju bra men inte drömmen liksom. Införskaffade nya möbler osvosv. Mycket handlade om nya lyan i maj.
Hälsade även på mammi&pappi i Vänersborg efter dom flyttat. Besökte Junkyard's markbutik, typ bästa butiken ever!! Gick även på Liseberg!
 
JUNI; Ah, hade vi inflyttningsfest då kanske? Hm, kommer inte ihåg, vi säger det i alla fall. Och här började jobblösa månader, usch, mådde kasst för jag inte jobbade någonting.
 
JULI; Händelselöst, jobbade 5 dagar, 4 timmar om dagen. Värt, not. Menmen, jag spenderade nog mycket tid inne också. Regnade ju hela sommaren nästan sååå..
 
AUGUSTI; Blev förfrågad att jobba 2veckor ute i Järbo, tackade ja. Mitt absoluta favoritställe om jag säger så. 
 
SEPTEMBER; 2 jobbveckor i Järbo blev 6, eller kanske till och med 7veckor. Oj så jag trivdes. Och dom med mig, hoppas jag. I alla fall vad dom sa. 
 
OKTOBER; Bestämde mig för att köpa kort på badhuset så jag skulle kunna börja träna. Tjii fick jag! Började nog i 3veckor sen åkte jag på dunderförkylning så vart nog vila på 2veckor då. Annars jobbade jag på och stod i.
 
NOVEMBER; Fyllde 23år! Usch!! Kom igång bra med träningen igen och mådde så himla bra! Tjii fick jag igen! Förkylning och feber, vila på 3 veckor... Värdelöst! Mamma och pappa var även upp när jag fyllde år. Det var himla mysigt.
 
DECEMBER; Spenderade julen i Sälen tillsammans med familj och Niclas. Mysigt. Snowboardåkning, skoteråkning och bara vara bestod den veckan av. Jag trivs i fjällen.
Och nu idag, denna dag, ska jag spendera med Niclas och hans vänner i Högbo på mat och festligheter! 
 
OCH JA, JAG HAR NOG MISSAT MASSOR MED SAKER SOM HÄNT DETTA ÅR MEN JAG HAR NOLL MINNE, PÅ RIKTIGT.

Dom små, små orden
Postat av: issa & fanny

hej!
Allt bra? <3

2013-01-01 @ 14:50:29
URL: http://swedishswag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0