SHOPPING #2

 
Igår satt jag återigen på Junkyard och kikade och ja, jag kunde inte låta bli att klicka hem dessa saker. Nytt inför hösten, yeey! Plus att jag kände att jag förtjänade det efter denna hårda jobbmånad!;) Tyckte också att det inte vart så farligt dyrt, heheee.

Och hoppas att den vinröda tröjan är sån där färg när den kommer hem också,
 
Bara den jobbiga väntan tills det kommer hem, och ja, jag vill att tröjorna ska vara en aning större, heheee. Snyggt dää!
Skulle vilja hitta nå snygga leggins också, någon som vet vart det säljs?!:)
 

Dom små, små orden
Postat av: BATT

åhååå, hur mkt för skorna? :D

på chelsea i gbg finns den att köpa! :D

2012-08-27 @ 22:10:07
URL: http://batts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0