I LIKE MY MONEY RIGHT WHERE I CAN SEE THEM, HANGING IN MY CLOSET

Hej, typ!
Ligger hemma på soffan och kollar på sex and the city, har inget bättre för mig, haha. Var på arbetsintervju idag iallafall, hoppas på det bästa framöver bara nu. Iallafall, imorgon och på torsdag har jag iallafall jobb, skönt! Har vart ledig för länge nu så ska bli riktigt nice!

Idag ska jag och Niclas kanske till Valbo och beställa en soffa vi sett ut, den kommer bli perfekt i nya lägenheten! Och nästa vecka får vi nycklarna, är lite nervös faktiskt, fast mest för att jag kanske inte har råd.. Men det löser sig, Sandra måste lära sig att spara. Hatar att spara, Inge kul. Haha.
Nä undra om man ska ta en powernap en sväng!


Här är en bild på mig och Cecilia för någon vecka sen!:)


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0