CAUSE SOMETIMES SO SMALL THINGS CAN BE SO BIG

Hallå fåtal människor!
Idag har jag jobbat, wohoo! Och ska jobba hela resten av veckan, skit glad är jag. Tar alla timmar jag kan få nu känner jag eftersom jag jobbat så dåligt. Liksom, förra månaden jobbade jag 130 timmar, denna månad har jag jobbat 50 timmar, suger liite.
Nä, nu ska jag inte gnälla!
Lämnade in nycklarna till min lägenhet idag så nu behöver jag inte ha någonting mer med den att göra, hur bra! Och på fredag får jag hämta nycklarna till nya lägenheten, kanon!

Sitter och kollar på lite top model just nu, men känner att det är nog dags att gå och lägga mig snart vilket fall som helst, just so you know.

Hörs another day!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0