CAUSE I'M BOOOORED

Vad är den äckligaste mat du vet?
Jag hatar korv, fyfan vad äckligt det är. Men jag borde fan lära mig käka det.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i livet.
Oh jeesus. I have no idea. Men hm. Fan vad svårt!! En grej är nog i alla fall att jag orkade ta tag i att börja Högskolan direkt efter gymnasiet, dock är jag ju inte klar men.. Det är väl alltid något. Att jag atm har 2 jobb. Jag kommer fan inte på någonting, så jävla nöjd verkar jag då inte vara, haha!

Vad ångrar du i livet (om något)?
Att man inte tar chansen när den väl finns där.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Jag vet inte riktigt om jag hört något rykte om mig själv. Ända jag hört är massa rykten om hur jag och en gammal pojkvän gjorde slut.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Oh, svårt! Men jag har en plan. Jag ska nog köra på mycket stilrent i höst alltså. Skinnjacka, schyssta kängor eller boots, tajta jeans och nå basic toppar liksom. Halsdukar också, awesome!
Men funderar också på att köra göör street typ. Hur nice är inte det.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Hm, jag har nog ingenting som är sådär svindyrt? En av mina adidas wct tröjor som jag betalade 800kr för tror jag.

Har du någon oanad talang?
Tror nog fan inte det alltså, tyvärr. Jag kanske har en men som jag inte funnit ännu.

Vad gjorde du i helgen?
Chillade som bara den, både med kompisar och min kära pojkvän.

Vad har du på dig just nu?
Tisha & trosor, höhöö!

Senaste låt du lyssnade på?
Hot Chelle Rae - Tonight, tonight

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Jag älskar egentligen street stilen. Men den lite mer stilrena rockiga stilen är ju snygg den med.

Och fulast?
Brat-stilen, typ.

Vem saknar du?
Min kära vän Anna..

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att ha en hur fin lägenhet som helst, bo där med den jag loovear typ, och ha ett jobb jag trivs med. Fixa åt mig?

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Ooh, svårt. Jag blir inspirerad från bra mycket folk. Svårt att säga liksom. Kan vara någon kändis eller någon helt random på stan.

Bästa filmen nånsin?
Hm. Jag vet fan inte. Har nog ingen sån där favorit film.

Bästa boken nånsin?
Läser aldrig böcker, så vet inte.

Vilka tidningar läser du?
Inte en enda faktiskt. Men jag gillar Nylon.

Vad önskar du att du var bättre på?
Att fotografera. Att man kunde sjunga, haha! Eller, nä, spela gitarr!!

Är du religiös?
Nej, inte för fem öre.

Vad är din största rädsla?
Att jag ska vakna när jag är 45 och inse att jag uppfyllt någon av mina drömmar jag haft.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Jag har aldrig hört någon säga något elakt vad jag kan komma på. Låter som jag är världens bästa människa men så är det fan inte. Kan bara inte komma på någonting.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Svea, Ebba eller Teo kanske. Sött.

De tre finaste sms du fått i år?
Oj, jag har fått många fina sms i år. Men det finaste jag kan komma på var ett jag nog fick förra veckan eller så, det stod "jag älskar dig" och var från min kära pojkvän. Finaste killen.


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0