CAUSE I HAVE FELT BETTER JUST SO YOU KNOW

Hallåå där!
Jag sitter just nu hemma hos Niclas och bara slökollar på dålig tv och läser lite bloggar. Är egentligen hur trött som helst så borde gå och lägga mig när som helst.
Imorgon ska jag väl upp och jobba, 8-12 blir det då. Är inte ett dugg pepp! Och jag kommer bara sitta och vänta på att telefonen min ska ringa imorgon från Elgiganten. Ååh. Vill egentligen inte veta vad dom kommer säga, kommer inte få jobb där, skit tråååkigt. Dör lite.
Anywaay, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Köpt en ny tisha i Valbo idag när jag var dit med Elin, Malin och Cecilia. Höll på att köpa ett par skor också men nä, hade liksom inte 600kr att slänga på det just nu.
Äh, ja, jag hoppas mitt paket från Nelly kommer imorgon så jag har någonting att ha på mig på lördag.
Nää, hejdå typ.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0