CAUSE RIGHT NOW COULD LAST FOREVER

Hallådär! Nu var det ett tag sedan igen men har liksom inte riktigt haft någonting vettigt att skriva. Idag är jag verkligen uppe tidigt för att vara en ledig dag, eller ja, jag ska iväg på ett kort pass och jobba halv 1 till kvart över tre men i alla fall. Tråkigt med så få timmar men i alla fall, det är jobb!

Helgen har bara varit lugn för min del, har varit hemma hos Elin och spelat tv-spel och bara tagit det lugnt och igår var jag med Niclas hela dagen, åkte hem till hans föräldrar osv sen lagade vi mat och kikade på tv hela kvällen, skönt! Första helgen på väldigt länge som jag inte jobbade så det kändes riktigt skönt!
Nu sitter jag i alla fall och väntar på min mammi som ska komma och hämta mig, skönt så slipper jag åka buss och stressa hem sen.

Nä, skriver kanske lite mer senare!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0